zondag 7 juni 2015

Een gekkenhuis

Heb je dat ook wel eens, denk je alles op orde te hebben, gebeurt er teveel waar je geen grip op hebt.
Zo ook bij mij. Mijn lijf wilde niet meewerken, dochterlief met een been omhoog, hoop afspraken en de eerste opzet van mijn boek is bijna af.
Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk kan ik dan vast lopen, en dat gebeurde ook. Ik ben net een computer, als je er teveel instopt loopt ze vast :-)

Update:
Mijn kussensloop vordert niet zo heel snel, ik ben tot hier gekomen.






Nieuw project:
Momenteel ben ik weer aan het haken, hier hoef ik niet over na te denken. Had nog wat granny squares liggen waar ik een sprei van wilde haken. Het gaat nu een vest worden.
Niets veranderlijker dan Chrissie. Hiervan laat ik jullie volgende week zien hoe je deze granny squares kunt maken en hoever ik inmiddels ben.

Voor nu een mooi zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten