zondag 10 mei 2015

HEXAGON UPDATE 2

Gisteren (zaterag 9-5-2015) heerlijk op de markt van Leiden gelopen.
Ik heb mijn eerste zes stofjes gevonden, voor mijn grote sprei (quilt).
De andere negen kleuren ga ik ook bij hem kopen. De marktkoopman heeft al de kleuren die ik zoek.
Het is alsof ik een schat heb gevonden.

Het is effen katoen, laken kwaliteit, maar € 7,= per meter en 1.50 meter breed.
Kijk dat is betaalbaar. Zijn website adres gekregen zodat ik eventueel via zijn webshop kan bestellen. Verzendkosten tot honderd euro is €6,95, nog altijd goedkoper dan de
€ 17,20 retour, dat is met 40% korting bij de NS.

De website van de marktkoopman, in Leiden, op de markt is:
 www.vanschieinterieurstoffen.nl

In het echt zijn ze iets feller van kleur.

 Merk je dat ik helemaal blij ben, ik ook :-)
Ik moet me echt inhouden om niet meteen aan het grote nieuwe project te beginnen.
Het kleinere project (de kussensloop) is al aardig onderweg.
Alle hexagons zijn gebruiksklaar en hier zie je het begin.
Wit is de middenkleur en geel komt daar rondom te zitten.


Dit is het ontwerp waarmee ik werk.

Ik ben nog niet zo ver als ik gewild had en dat komt omdat ik een paar dagen in Leiden ben geweest, vakantie vieren.
De binnenstad is heerlijk, allemaal kleine winkeltjes met mooie hebbedingen.
Heerlijke markt en gezellige mensen.

Morgen gaat het gewone leven weer beginnen en zal ik volgende week meer kunnen laten zien. Als alles volgens plan verloopt ;-)

Geniet van Moederdag en het prachtige weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten