zondag 21 juni 2015

OEPS

Ik ben nog net op tijd om voor deze zondag iets op mijn blog te plaatsen ;-)

Door een foutje van mijzelf, ben ik afgelopen maandag avond mijn morfine vergeten in te nemen. Dat betekend meestal dat ik een kleine week met veel pijn opgezadeld zit.
Was volledig mijn eigen schuld dus geen medelijden aub.
Het gevolg hiervan is dat ik niet veel kan, maar.....

Ik heb wat zitten tekenen en de eerste heb ik al op al mijn andere social media geplaatst, omdat ik zo vreselijk trots ben op het resultaat.
Vandaag heb ik er nog 1 gemaakt maar wel groter.
De eerste is op A5 formaat gemaakt en de andere, van vandaag, is op formaat A4 gemaakt.
Geniet ervan, ik heb het in ieder geval wel gedaan.

A5 formaat





A4 formaat
Fijne zondagavond en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten