zondag 3 mei 2015

UPDATE HEXAGON

En hier een update van mijn hexagon projecten.

- Het kussensloop.
Ik hoef alleen nog de twee kleuren groen te doen en ik ben bij de lichtblauwe op de helft. LOL, Ik bedoelde dus, met het omnaaien van de hexagons.

- Bedsprei.
Het ontwerp is af en ben bezig te tellen hoeveel ik van elke kleur nodig heb.

Halverwege met  met inkleuren.

En dan is het kleuren af. Het heeft me dagen geduurd, ik kreeg last van mijn handen.

En hier het begin van de telling van alle kleuren.
Ik ben uitgekomen op 15 kleuren.

Inmiddels weet ik dat er een hoop gemaakt moeten worden.
Donker groen 40 stuks, Groen 121 stuks, Licht groen 303 stuks, Licht geel 417 stuks.
Dan van de buitenkant naar binnen. Licht blauw 120 stuks, blauw 423 stuks, paars 1002 stuks, lila 1607 stuks en licht roze 1950 stuks. Die laatste is veel meer dan het totaal van het kussensloop.

Ik heb er zin in maar eerst het kussensloop. Ik hoop dat ik volgende week al een begin kan laten zien.
Fijne zondag en een mooie week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten